گردهمایی «ائمه جمعه» استان یزد برگزار می‌شود

به گزارش یزدی نیوزحجت‌الاسلام رضا شریفی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان یزد در دیدار جمعی از مسئولان فرهنگی استان یزد با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد به ۵ مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی اشاره و اظهار کرد: به این مناسبت هر سال برنامه‌هایی از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ابلاغ و در استان‌ها اجرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته سپاه الغدیر یزد از برنامه‌های ویژه این ایام حمایت ویژه‌ای داشت گفت: از جمله برنامه‌هایی که برای این مناسبت در استان یزد در نظر گرفته شده، برگزاری گردهم‌آیی ائمه جمعه استان یزد است.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان یزد افزود: برگزاری ویژه برنامه‌هایی فرهنگی ویژه ائمه جمعه و خانواده‌های آنها و همچنین برگزاری برنامه‌های فرهنگی توسط ستادهای نماز جمعه استان یزد از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای پنجم مرداد در استان یزد است.
شریفی تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در ارتباط با مباحث فرهنگی در استان یزد وجود دارد، بحث بودجه و اعتباراتی است که باید به برگزاری برنامه‌ها و همایش‌های فرهنگی اختصاص پیدا کند.
وی به پخش مستقیم خطبه‌های نماز جمعه شهر یزد در سالروز اقامه نخستین نماز جمعه در پنجم مرداد توسط آیت‌الله طالقانی(ره)، گفت: در صورتی که امکان پخش نماز جمعه ششم مرداد امسال هم به صورت مستقیم وجود داشته باشد، مناسب است.
حجت‌الاسلام صداقت کشفی، قائم مقام صدا و سیمای مرکز استان یزد نیز در این نشست با اشاره به اهمیت توجه به آشنا کردن مردم به ضرورت نماز جمعه در جامعه، گفت: صدا و سیمای مرکز استان یزد آمادگی کامل دارد که در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اقدام لازم را انجام دهد.

منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..