تیم فوتبال وحدت یزد اندر خم بلاتکلیفی

به گزارش یزدی نیوزتیم فولاد که بعدها به وحدت تغییر نام داد در شرایط حضور در لیگ دسته یک هم با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کردکه با سقوط به دسته پایین تر مشکلاتش چند برابر شد.
اصلی ترین مشکل این تیم مسائل مالی است که موجب شده تا بسیاری از بازیکنان در طول برگزاری مسابقات، حق الزحمه خود را دریافت نکنند.
همچنین هیچ سرمایه گذار، واحدهای تولیدی یا فردی حقیقی و حقوقی که قابل اتکا باشد این تیم را تحت پوشش خود قرار نداد.
پس از این بود که مشکلات تیم آغاز شد و صحبت از انصراف این تیم از ادامه رقابتها شد، موضوعی که دل فوتبال دوستان یزدی را به درد آورد.
مدیرکل ورزش و جوانان یزد در این زمینه به ایرنا گفت: برای بررسی و حل مسائل و مشکلات تیم فوتبال فولاد تاکنون جلسه های متعددی با مسئولان مختلف بخصوص رئیس هیات فوتبال استان و نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و برخی پیشکسوتان برگزار شده است.
مسعود شریعتی افزود: حمایت از تمام تیم های ورزشی و فوتبال برای حضور در لیگ های مختلف کشوری یک وظیفه و همواره با جدیت انجام گرفته است.
مدیر کل ورزش و جوانان یزد گفت: مسئولان باشگاه فولاد قبل از واگذاری تیم برخی تعهدات را به نماینده مجلس در قالب تیم وحدت داده اند که اگر آنها عملی شود قطعا حضور آن تیم در لیگ ۲ با مشکلی مواجه نمی شود.
شریعتی خاطر نشان کرد: اگر مسئولان سابق تیم فولاد یزد به تعهدات خود عمل نکنند و پایبند نباشند باید تیم به خودشان برگردد و فعالیت و تیمداری را انجام دهند.
وی اظهار داشت: توجه به خواسته مردم و هواداران همواره مدنظر این اداره کل و سایر مسئولان است و برای تحقق آن به تلاش های خود ادامه می دهیم.
همچنین رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: تیم فولاد یزد به نماینده مجلس شورای اسلامی واگذار شده و هم اکنون در چارچوب مقررات به نام وحدت یزد است .
عبدالرضا دستا گفت: مطالبه مردم و هواداران برای حضور تیم فوتبال وحدت یزد در لیگ دسته ۲ یک حق طبیعی است و درخواست هیات فوتبال هم همین است.
وی ادامه داد: کار هیات فوتبال بر اساس مقرات فدراسیون انجام امور ستادی و حمایت و پیگیری تیم ها و باشگاه ها است و در این خصوص جلسات متعددی برگزار شده است.
رئیس هیات فوتبال استان یزد گفت: تیم وحدت یزد در دوره های قبل دارای بدهی بوده که طبق تعهد مسئولان فولاد یزد باید نسبت به پرداخت آنها اقدام کنند.
دستا گفت: هیات فوتبال استان همچنان از مسئولان تیم وحدت یزد می خواهد به عنوان نماینده استان در لیگ ۲ تیمداری کنند و برای تحقق آن همچنان به پیگیری های خود ادامه می دهد.
یکی از هواداران فوتبال یزد هم گفت: تیم وحدت تنها نماینده استان در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور است که امیدواریم با حل مسائل آن با جدیت در رقابت ها حاضر شود.
رضا ترابی افزود: برای استان یزد با این همه واحد های تولیدی و صنعتی به هیچ وجه شایسته نیست که تیمی در لیگ فوتبال کشور نداشته باشد.
همچنین رضا محسنی که به گفته خودش در اکثر مسابقات فوتبال لیگ کشور در استادیوم به عنوان هوادار حضور دارد از وضعیت تیم وحدت ابراز ناخرسندی کرد.
وی افزود: کمتر از دو ماه تا آغاز مسابقات لیگ دسته ۲ فوتبال کشور فرصت باقی است و قطعا باید هرچه زودتر مسئولان تیم وحدت یزد که در قبال آن مسئولیت دارند اقدام نمایند.
این هوادار فوتبال یزد گفت: کمترین توقع از مسئولان اجرایی و ورزشی است که از مسئولان تیم وحدت و همچنین فولاد سابق بخواهد به تعهدات خود عمل کنند که بی تفاوتی و سهل انگاری در قبال آن پذیرفته و شایسته نیست.
مسابقات فوتبال لیگ دسته ۲ باشگاه های کشور با حضور ۳۶ تیم از هفته اول شهریورماه آغاز می شود و این در حالی است که هنوز وضعیت حضور تیم فولاد یزد در این لیگ مشخص نیست.
هواداران فوتبال یزد و علاقه مندان به تیم فولاد بارها با مراجعه به مسئولان اجرایی و ورزشی استان حضور این تیم را در لیگ امسال خواستار شدند.
همچنین آنها با حضور در استانداری ، هیات فوتبال و دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در خصوص تداوم حضور این تیم در لیگ ۲ کشور با مسوولان گفت و گو کردند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..