اعتبارات ورزش یزد افزایش قابل توجه دارد

no-thumbs

فرماندار یزد به افزایش اعتبارات بخش ورزش شهرستان اشاره کرد و گفت: در سال 96 اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال برای اتمام پروژه های نیمه تمام و توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان یزد از بودجه شهرستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش یزدی نیوزمصطفی سالاری  در نشست مسئولان و نواب رئیس زن هیأت های ورزشی شهرستان افزود: دولت یازدهم به توسعه زیر ساخت های لازم در امر ورزش توجه داشته و دارد که امیدواریم در سالهای آینده با به نتیجه رسیدن آن شاهد توسعه بیش از پیش آن باشیم.
فرماندار یزد با اشاره به افزایش اعتبارات در حوزه ورزش در شهرستان یزد در دو سال گذشته گفت: در سال ۹۴ اعتبارات اختصاص یافته به ورزش در شهرستان یزد کمتر از یک میلیارد تومان بود که با توجه به نگاه ویژه مسئولین به توسعه ورزش در شهرستان اعتبار در نظر گرفته شده در سال ۹۵ یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و در سال ۹۶ بیش از سه میلیارد تومان دیده شده است.
وی اضافه کرد: البته در سالهای گذشته با توجه به شرایط اعتبارات تخصیص یافته کمتر از ۳۰ درصد بوده است که امیدواریم در سال جاری اعتبارات در نظر گرفته بیش از پیش تخصیص یابد.
سالاری در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه سرانه فضای ورزشی به غیر از فضاهای ورزشی ادارات و سازمان ها در مرکز استان ۲۷ سانتی متر است خاطرنشان کرد: این سرانه در برخی از شهرستان های استان بیش از یک متر است که این امر نشان دهنده این است که مسئولین باید به امر توسعه فضاهای ورزشی در شهرستان یزد با جمعیت بالغ بر ۶۰ درصد جمعیت استان همت بیشتری داشته باشند.
فرماندار یزد بر تعامل و ارتباط بخش صنعت و معدن با ورزش تأکید کرد و افزود: با توجه به قوانین موجود بخش صنعت می تواند در زمینه ورزش کمک نماید که بر همین اساس باید با فراهم نمودن زمینه همکاری و همچنین پیگیری مسئولین ورزشی استان و شهرستان شاهد حضور بیش از پیش این حوزه در امر ورزش و توسعه آن باشیم.
وی به موضوع امنیت و برقراری نظم و انضباط مسابقات ورزشی نیز اشاره نمود و تصریح کرد: فرمانداری در طول سال با توجه به برگزاری مسابقات مختلف ورزشی وظیفه بر قراری نظم و امنیت مسابقات و برنامه های ورزشی را با هماهنگی سایر نهادها امنیتی و انتظامی به عهده دارد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..