۹۱ درصد کاربران از ویندوز استفاده می کنند

به گزارش یزدی نیوزمرکز تحقیقاتی NetMarketShare مدعی است ۹۱.۵۱ درصد از کاربران ویندوز را به سایر سیستم ها ترجیح می دهند این مرکز براساس آماری که در ماه ژوئن جمع آوری کرده است می گوید اپل تنها ۶ درصد از بازار سیستم عامل ها را به خود اختصاص داده است.

در این میان اوپن سروس ها حرف چندانی برای گفتن ندارند، لینوکس تنها ۲ درصد از بازار را در اختیار دارد.

نوسان در بازار سیستم عامل های دسکتاپی بسیار است، آمار نشان می دهد در ماه آگوست مک او اس ۷ درصد از بازار را داشته است و پس از یک افت چشمگیر، در ماه ژوئن کمی وضعیت اش بهتر شده است.

ویندوز در حوزه بازی های رایانه هم توانسته صدر نشین باشد، آمار کمپانی ولو نشان می دهد بیشتر بازیکن ها شبکه‌ی استیم سیستم‌عامل مایکروسافت را برای بازی کردن انتخاب کرده‌اند.

مایکروسافت شاید در حوزه پلتفرم های همراه حرف چندانی برای گفتن نداشته باشد اما این کمپانی در طی سالها توانسته جایگاه اولی خود در سیستم های دسک تاپی را حفظ کند.
 

بسیاری از کارشناسان معتقد هستند اپل کاربران را معتاد خود کرده است، بیشتر نرم افزار های کاربردی و مورد نیاز کاربران برروی ویندوز اجرا می شود.

اگر طرفدار اپل هستید معتقید ویندوز پر از باگ است و بیشترین بدافزارها برای آن طراحی شده است سخت در اشتباهید، مایکروسافت ۹۵ درصد بازار را در اختیار دارید گستره کاربران این سیستم عامل هکر ها را قانع کرده است سود روی تمرکز بر این سیستم عامل است نه مک او اس های ۵ درصدی!

 
 
 
باشگاه خبرنگاران

بخش نظردهی بسته شده است..