اداعای عجیب یک مسئول:

بازاریان یزدی درآمد زیادی ندارند!

الان با توجه به رکود و تورمی که در بازار وجود دارد، بازاریان درآمد زیادی ندارند ولی متاسفانه هر سال چند درصد به مالیات افزوده می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزرییس اتاق اصناف یزد با بیان اینکه متاسفانه در حال حاضر اتباع بیگانه در تمام صنوف یزد فعالیت دارند، گفت: لازم است که فعالیت این اتباع در یزد محدود شود.

به گزارش ایسنا، «محمدمهدی باغستانی» در دیدار فرمانده سپاه الغدیر استان، اعضای هیئت رئیسه بسیج اصناف و مدیران اتاق اصناف یزد با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم در ارتباط مد نظر بازاریان بحث مالیات است.

وی افزود: الان با توجه به رکود و تورمی که در بازار وجود دارد، بازاریان درآمد زیادی ندارند ولی متاسفانه هر سال چند درصد به مالیات افزوده می‌شود.

رییس اتاق اصناف استان یزد خاطرنشان کرد: وضعیت مالیات نباید به گونه‌ای باشد که برای مردم و بازاریان مشکل ایجاد و آنها را در زمینه درآمد بیش از این محدود کنند.

باغستانی به حضور اتباع بیگانه در یزد اشاره کرد و ادامه داد: متاسفانه روز به روز به تعداد اتباع خارجی که در بازار هم فعالیت دارند افزوده می‌شود و این موضوع به مشکلی برای صنوف تبدیل شده است.

وی با تاکید بر این که اتباع بیگانه به تمام اتحادیه صنفی یزد ورود پیدا کردند، خاطرنشان کرد: حضور اتباع بیگانه در مشاغل مشخص و خاصی طبق قانون امکان پذیر است ولی متاسفانه اتباع افغانی در تمام صنوف در حال فعالیت هستند.

رئیس اتاق اصناف استان یزد گفت: لازم است که پیگیری‌های لازم صورت گیرد که حداقل نسبت به تعداد حضور آنها و فعالیتشان در صنوف مختلف کنترل شود و نتوانند در این صنوف حضور داشته باشند.

باغستانی با بیان اینکه ۸۰ درصد ضایعاتی‌های یزد در دست اتباع بیگانه است، تصریح کرد: برخی از صنوف از جمله ضایعاتی‌ها، میوه و تره‌بار و موارد دیگر که به صورت عمده فعالیت می‌کنند درآمد سرشاری دارند و متاسفانه حضور اتباع بیگانه در این صنوف بسیار زیاد است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..