۷۰ درصد برق یزد در بخش صنایع استفاده می‌شود

به گزارش یزدی نیوز مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: صنایع با مصرف ۷۰ درصد برق استان یزد، بیشترین میزان مصرف برق در یزد را به خود اختصاص داده‌اند.
 محمدرضا صحتی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد با اشاره به اینکه استان یزد یکی از استان‌های موفق در صنعت برق بوده، اظهار داشت: خوشبختانه تلاش‌های زیادی برای پیشرفت استان یزد در صنعت برق انجام شده است.

وی ادامه داد: از جمله مهم‌ترین خدماتی که در طول سال‌های گذشته انجام شده، تلاش برای کاهش خاموشی‌ها بوده به گونه‌ای که الان کمترین میزان خاموشی‌ها را تجربه کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد تصریح کرد: در حال حاضر، ۶۲۷ هزار و ۴۵۰ مشترک برق در استان یزد از نعمت برق برخوردارند و تمام تلاش ادارات مرتبط با برق استان در ارائه خدمات‌رسانی بهتر به این مشترکان است.

صحتی در ارتباط با میزان توزیع برق در بین مشترکان استان یزد ادامه داد: از کل برق مصرفی استان یزد، ۷۰ درصد در بخش صنعت مصرف می‌شود که نشان دهنده صنعتی بودن استان یزد است.

وی خاطرنشان کرد: در حالی ۷۰ درصد برق استان یزد را مصرف می‌کنند، که این مشترکان تنها یک و هشت دهم کل مشترکان استان یزد را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد گفت: بیشترین میزان مشترکان برق استان یزد مربوط به بخش خانگی است که در مجموع ۸۱ و یک دهم درصد مشترکان را شامل می‌شوند.

صحتی عنوان کرد: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در زمینه مدیریت مصرف برق در استان یزد انجام شده، کنترل پیک مصرف با مشارکت خوب صنایع بوده به صورتی که در طول سال‌های گذشته، هر سال میزان مشارکت افزایش قابل توجهی پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح مشوق‌های خوبی برای صنایع دیده شده، افزود: در سال گذشته ۲۹۶ واحد صنعتی استان یزد در این طرح شرکت کردند و در مجموع به این واحدها، ۸۰۴ میلیون تومان پاداش داده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد افزود: امسال هم تاکنون ۲۵۲ واحد صنعتی اقدام به مشارکت در طرح مدیریت پیک مصرف بار استان یزد کرده‌اند که این هم رقم بسیار خوبی به حساب می‌آید.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..