طی نشست خبری عنوان شد:

۱۳۰ کارمند و مدیر متخلف در یزد شناسایی شدند

در سال گذشته مجموعاً ۱۳۰ نفر کارمند متخلف شناسایی و ۱۶ نفر به عنوان مجرمان جرائم کیفری به دادسرا معرفی شدند.

به گزارش یزدی نیوزبازرس کل سازمان بازرسی استان یزد با اشاره به وضعیت مطلوب استان یزد از نظر سلامت مدیران دستگاه‌ها، گفت: در سال گذشته مجموعاً ۱۳۰ نفر کارمند متخلف شناسایی و ۱۶ نفر به عنوان مجرمان جرائم کیفری به دادسرا معرفی شدند.

«اکبر طالبی چاهوکی» در نشست خبری که به مناسبت فرا رسیدن هفته قوه قضائیه برگزار شد، اظهارداشت:این اداره کل تنها سازمانی است که وظیفه نظارت عالیه در استان را به عهده دارد.

 
طالبی استفاده از تمام ظرفیت‌های قضاییی و نظارتی را از جمله اولویت‌های اجرایی این اداره کل در استان دانست و بیان کرد: طی چند سال گذشته بحث نظارت‌های درون دستگاهی بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.
 
بازرس کل یزد در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به سلامت مدیران استان و تعامل خوبی که بازرسی با مدیران داشته است ارتباط مطلوب و سازنده‌ای بین اداره کل بازرسی و دستگاه‌های استان یزد برقرار شده است.
 
این مقام مسئول با اشاره به حجم مبادلات مالی و ظرفیت‌های معدنی و صنعتی استان یزد، اظهارکرد: در سال گذشته مجموعاً ۱۳۰ نفر از کارکنان متخلف شناسایی و ۱۶ نفر به عنوان مجرمان جرائم کیفری به دادسرا معرفی شدند.
 
وی اجرای طرح نظارت همگانی را از جمله عوامل تأثیرگذار در شناسایی افراد متخلف و معرفی آنها به دستگاه قضایی عنوان کرد و ادامه داد: اطلاعات و ورود سازمان بازرسی استان به دستگاه‌های استان بیشتر شده است.
 
طالبی با بیان این که وضعیت استان در مجموع رو به بهبود است، گفت: اقشار مختلف جامعه می‌توانند به وسیله تماس با شماه ۱۳۶ این اداره کل را در جریان تخلفات احتمالی قرار دهند.تابناک

 

بخش نظردهی بسته شده است..