مردم استان یزد حماسه ای ماندگار آفریدند

no-thumbs

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: مردم مومن و ولایتمدار یزد با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حماسه ای ماندگار آفریدند.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام محمد فخرالدینی به حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و ضمن قدردانی از آنها افزود: مردم استان یزد به رغم گرمی هوا بسیار پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.
وی ادامه داد: این حضور گسترده در عمل تبلور وحدت و همدلی آحاد مردم و امت اسلام در قبال موضوع فلسطین و ابراز خشم و نفرت به دشمنان انقلاب اسلامی و بخصوص غاصبان صهیونیستی است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: مردم قهرمان استان نشان دادند که همچنان استوار در راستای اهداف و آمان های والای انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری حرکت می کنند.
فخرالدینی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و اسرائیل غاصب باید بداند ملت ایران لحظه ای دست از اهداف نظام بر نمی دارد و تا پای جان از آرمان های مقدس شهیدان و ولایت دفاع می کند.
امام خمینی (ره) در ۱۶ مرداد ۱۳۵۸ دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
راهپیمایی روز جهانی قدس در ۷۸ نقطه استان یزد برگزار شد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..