برای شهرداری تهران:

موسوی بیوکی از سمت نمایندگی مردم یزد استعفا میدهد؟

نماینده مردم یزد و اشکذردر مجلس گفت: پیشنهاد شهرداری تهران به من صحت دارد. این در حالی است که اگر موسوی بیوکی بخواهد شهردار تهران شود باید از سمت نمایندگی مردم در مجلس استعفا دهد.

به گزارش یزدی نیوز  یکی از مهم‌ترین اخباری که امروز در استان یزد به ویژه در کانال‌های تلگرامی دست به دست می‌چرخد، پیشنهاد به سید ابوالفضل موسوی بیوکی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس برای پذیرفتن پست شهرداری تهران است.

سید ابوالفضل موسوی بیوکی در این ارتباط در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه اصل این پیشنهاد صحت دارد، اظهار داشت: قبول شهرداری تهران از طرف برخی دوستان و فعالان شهرداری تهران به بنده پیشنهاد شده و من هنوز در حال بررسی جوانب این موضوع هستم.

 وی در ارتباط با مهم‌ترین دلایل رد یا قبول این پیشنهاد، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دلیلی که برای عدم پذیرش این موضوع در ذهن من وجود دارد، رای مردم و اعتمادی است که آنها به بنده برای حضور در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده‌ خود در مجلس کرده‌اند.

 نماینده مردم یزد و اشکذر و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر نیاز حاکمیت به خدمت افراد در بخش‌های مختلف بسته به توانمندی‌ها و تخصصشان، عاملی است که بنده را به بررسی قبول این پیشنهاد مشغول کرده است.

 موسوی‌بیوکی تصریح کرد: در هر صورت من هنوز تصمیمی در پذیرش یا رد این موضوع نگرفتم.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..