طرح “با قرآن در رمضان” در یزد اجرا می‌شود

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از اجرای طرح با قرآن در ماه مبارک رمضان در یزد و پخش زنده این برنامه از شبکه تابان یزد خبر داد.

 حجت‌الاسلام سیدمحمد شریف حسینی‌کوهستانی  در نشست هماهنگی طرح "با قرآن در رمضان" با اشاره به برنامه‌های گسترده قرآنی که در ایام ماه مبارک رمضان در یزد انجام می‌شود، اظهار داشت: باید سعی کنیم برنامه‌هایی که در زمینه قرآن کریم و مباحث دینی انجام می‌شود، به لحاظ کیفی هم پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.

حسینی کوهستانی عنوان کرد: از هفت سال گذشته در راستای تروجی فرهنگ قرآنی در جامعه، طرح با قرآن در رمضان در استان یزد برگزار می‌شود و هر رمضان، مردم استان در این طرح شرکت می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد: در این طرح، قاریان برجسته استان یزد به ترتیل خوانی ۳۰ جزء قرآن کریم پرداخته و روزه‌داران استان هم با حضور در این طرح، یک دور قرآن کریم را ختم می‌کنند.

وی به پخش زنده این برنامه از شبکه سیمای یزد اشاره کرد و ادامه داد: این طرح از سال ۱۳۸۹ تا به الان در سطح استان یزد در حال برگزاری است و خوشبختانه هر سال شاهد استقبال بیشتر مردم از با قرآن در رمضان هستیم.

حسینی کوهستانی تصریح کرد: خداوند متعال برای عبادت در ماه مبارک رمضان ارزش و ثواب بسیار بالایی قرار داده و سفارش‌های بسیاری هم در مورد بهره‌مندی از فیوضات این ماه مبارک بیان شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: مردم استان یزد هم به مانند دیگر مسلمانان در این ماه سعی می‌کنند انس با قرآن را افزایش دهند و با شرکت در برنامه‌های قرآنی از فیض آن بهره‌مند شوند.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..