ابرکوه از شهرستان های با جرائم پایین در استان یزد

no-thumbs

فرماندار شهرستان ابرکوه گفت: این شهرستان وجهه فرهنگی دارد و به همین دلیل میزان جرائم آن در مقایسه با متوسط استان یزد پایین تر است.

به گزارش یزدی نیوزسید نبی رسولی  در آیین معارفه دادستان ابرکوه با قدردانی از خدمات دادستان سابق این شهرستان خاطرنشان کرد: امنیت و ثبات نیاز اصلی برای توسعه هر جامعه ای است و هرچه میزان جرائم کمتر باشد، بستر بهتری برای سرمایه گذاری فراهم می شود.
وی همچنین حضور ۹۷ درصدی مردم ابرکوه درانتخابات را نشان دهنده علاقه و وفاداری مردم به نظام، انقلاب و رهبری دانست و اظهارکرد: دولت تدبیر و امید فعالیت های خوبی در ۴سال گذشته انجام داده است و این خدمات و فعالیت ها در دوره جدید فعالیت این دولت تداوم خواهد داشت .
امام جمعه ابرکوه نیز با قدردانی ازحضور حداکثری ملت در انتخابات اظهار کرد: مردم با حضور چشم گیر دراین صحنه ملی بار دیگر مهر تایید برمیثاق، وفاداری به نظام و انقلاب زدند.
حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی با بیان اینکه قضا و دادرسی منحصر به جامعه اسلامی نیست بلکه متعلق به همه جوامع بشری است، ادامه داد: بخش قضایی جایگاه قرآنی دارد و هرکسی نمی تواند مقام قضا را داشته باشد.
دادستان عمومی و انقلاب استان یزد نیز در این مراسم گفت: تامین امنیت، عدالت و آسایش از وظایف اصلی دستگاه قضا است .
علی اکبر شمس افزود: در فضایی امن و آرامش تبلیغات انتخابات در ایران برگزار شد و فرایند انتخابات هم باحضور احاد مردم با آرامش کامل انجام گرفت.
دراین آیین از زحمات علی محمد دشتکیان قدردانی و محمد حسین ابراهیمی آهنگران به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ابرکوه معرفی کرد.
علی محمد دشتکیان طی حکمی از سوی آیت الله آملی لاریجانی رییس دستگاه قضا بعنوان معاون دادستان عمومی وانقلاب استان یزد منصوب شده است.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..