تذکر خبرنگار ایرنا درانتخابات شورای شهر زارچ

no-thumbs

با اصلاح اشتباه اطلاعیه فرمانداری یزد در انتشار اسامی منتخبان شورای اسلامی شهر زارچ، یکی از منتخبانی که پیش از این ششم (عضو علی البدل) شده بود، در اصلاحیه اطلاعیه به عنوان نفر سوم و عضو اصلی شورا معرفی شد.

به گزارش یزدی نیوزفرماندار یزد گفت: اشتباه سیستمی در ورود اطلاعات به رایانه فرمانداری، سبب انتشار نادرست تعداد رای و جایگاه محمدحسین آبافت منتخب سوم انتخابات شورای اسلامی شهر زارچ در آگهی نتیجه این انتخابات شد.
مصطفی سالاری افزود: پس از پیگیری و تذکر خبرنگار ایرنا مبنی بر احتمال بروز اشتباه در اعلام اسامی، به سرعت اطلاعات وارد شده به رایانه بررسی و اشتباه سیستم محرز شد و بر این اساس، آگهی نتیجه انتخابات را اصلاح کردیم.
فرماندار یزد با قدردانی از دقت نظر خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) خاطر نشان کرد: با هماهنگی های به عمل آمده با ستاد انتخابات کشور، پیشنهادی نیز برای جلوگیری از بروز خطاهای مشابه ارایه کردیم که پذیرفته شد.
فرماندار یزد گفت: پس از بروز اشتباه، قصد برقراری تماس تلفنی با محمدحسین آبافت منتخب مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر زارچ داشتیم که با مراجعه وی به فرمانداری به طور حضوری از او عذرخواهی کردیم.
محمدحسین آبافت که نامش پیش از این با ۳۳۳۹ رای به عنوان نفر ششم و عضو علی البدل انتخابات شورای اسلامی شهر زارچ منتشر شده بود، پس از اصلاح اشتباه آگهی نتایج انتخابات با ۳۹۹۳ رای به عنوان نفر سوم انتخابات شورای اسلامی شهر زارچ معرفی شد.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..