رییس‌جمهوری:‌

حضور پرشور، قدرت ملی را تقویت می‌کند/هر نامزدی که انتخاب می‌شود باید به او کمک کرد

رییس‌جمهوری با تاکید بر این که حضور پرشور در انتخابات قدرت ملی و امنیت ملی را تقویت می کند، گفت:هر نامزدی که انتخاب می شود باید به او کمک کرد تا این مسئولیت سنگین را به سرانجام برساند و هر کس که انتخاب می شود باید از فردا با وحدت، همدلی و نشاط و شادی به او کمک کنیم.

به گزارش یزدی نیوزحسن روحانی با حضور در حسینیه ارشاد رای خود را برای انتخاب دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا به صندوق انداخت. 

وی پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران اظهارکرد: امروز روز بسیار مبارکی برای مردم ایران است، مردم در واقع حق تعیین سرنوشت کشور را دارند و با حضور خود سرنوشت کشور را خودشان تعیین می کنند. 
رئیس جمهوری افزود: یکی از آورده ها و آثار نظام جمهوری اسلامی حاکمیت ملی است و این حاکمیت را حضور مردم در شهرها و روستاها و در صفوف طولانی صندوق های رای به اثبات می رسانند. 
روحانی با بیان این که از ساعت هشت صبح امروز (جمعه) صفوف طولانی صندوق های رای در تمامی شهرها و روستاهای کشور تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: مردم همیشه احساس تکلیف می کنند و با حضور در پای صندوق های رای سرنوشت خود و فرزندانشان و حتی سرنوشت نسل های آینده را تعیین می کنند. 
وی تاکید کرد: این حضور پرشور انتخابات قدرت ملی و امنیت ملی را تقویت می کند و راه پیشرفت را هموار می کند. 
روحانی با بیان این که هر رای مردم ایران همچون قطره آبی بر دریای خروشان ایران اسلامی افزوده می شود، افزود: ما به سمت سال ۱۴۰۰ حرکت می کنیم یعنی به سمت قرن جدید باید تلاش کنیم با آمادگی کامل وارد این قرن جدید شویم. 
وی همچنین اظهارکرد: این انتخابات برای تاثیرگذاری کشورمان در منطقه و جهان است و برای آسایش خود و فرزندانمان است و همه مردم با حضور حداکثری در این انتخابات شرکت می کنند. 
وی ادامه داد: هر نامزدی که انتخاب می شود باید به او کمک کرد تا این مسئولیت سنگین را به سرانجام برساند و هر کسی که انتخاب می شود باید از فردا با وحدت، همدلی و نشاط و شادی به او کمک کنیم. 
رئیس جمهوری با تاکید بر این که اساس انتخابات بر مبنای قانون است و این انتخابات براساس قوانین کشور و در چارچوب مقررات قانونی است، گفت: کشور فقط با قانون اداره می شود و متاسفانه دو مشکلی که همواره وجود داشته قانون گریزی و اخلاق گریزی است که باید برای حل این دو مشکل به هم کمک کنیم. 
روحانی در پایان گفت: شور و نشاط، شادی و یک رقابت سالم در روز ۲۹ اردیبهشت ماه در سراسر کشور شکل گرفته است و امیدواریم با حضور پرشور مردم سرنوشت کشور در مرحله اول مشخص شود و هر کسی که انتخاب می شود باید با اتحاد و همدلی به او برای پیروزی ایران اسلامی کمک کنیم. 
 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و نخستین میاندوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) در حدود ۶۳ هزار و ۵۰۰ شعبه اخذ رای در سراسر کشور با حضور گسترده مردم آغاز شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..