خاتم ۲۲ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن دارد

به گزارش یزدی نیوزفرماندار خاتم با بیان این که در این دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان ۲۲۴ نامزد با یکدیگر رقابت می کنند،‌گفت: در شهرستان خاتم ۲۲ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

«فرجام فاضلی» در جمع خبرنگاران استان با اشاره به نقش رسانه در حضور حداکثری اقشار مختلف جامعه در انتخابات، اظهار کرد: در شهرستان خاتم اقدامات مربوط به انتخابات بر اساس تقویم زمانی به خوبی انجام شده است .

وی با بیان این که در شهرستان خاتم ۲۲۴ نفر برای عضویت در شوراهای اسلامی و روستایی این شهرستان ثبت‌نام کردند، گفت: تعداد ثبت نامی‌های این دوره انتخابات شوراها در خاتم شش درصد افزایش یافته است.

فرماندار خاتم افزود: از تعداد کل نامزدهای عضویت در شورای اسلامی این شهرستان، ۱۸۳ نفر در حوزه روستایی و ۴۱ نفر در حوزه شهری ثبت‌نام کردند.

فاضلی در ادامه با اشاره به وجود ۱۱۵ کرسی شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان خاتم، تصریح کرد: از تعداد افراد ثبت‌نام کننده در این دوره انتخابات شوراهای خاتم، ۳۷ نفر سابقه عضویت در شورا را دارند.

این مقام مسئول جمعیت شهرستان خاتم را ۳۷ هزار نفر عنوان کرد و ادامه داد: از تعداد کل جمعیت این شهرستان ۲۲ هزار نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که ۴۷ شعبه اخذ رای در شهرستان خاتم راه اندازی می‌شود، گفت: از تعداد شعبات اخذ رای در حوزه انتخابیه خاتم ۳۱ شعبه روستایی و ۱۶ شعبه شهری هستند.
 

فرماندار خاتم در ادامه با بیان این که ۹۰۰ نفر فعالیت های مربوط به اخذ رای، پشتیبانی، اقدامات امنیتی و اجرایی انتخابات در این شهرستان را انجام می دهند،‌ گفت:‌ تمام ادارات و دستگاه‌های شهرستان آمادگی لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور در شهرستان را دارند
.
منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..