برنامه‌های بسیج اصناف یزد در ماه رمضان

no-thumbs

مسئول سازمان بسیج اصناف استان یزد گفت: در ماه مبارک رمضان، نماز جماعت در اکثر پاساژها و مجتمع‌های تجاری اقامه خواهد شد و توزیع افطاری با هزینه اصناف را خواهیم داشت.

به گزارش یزدی نیوزعلی اصغر سلمانی، مسئول سازمان بسیج اصناف استان یزد  در جلسه هماهنگی فعالیت‌های ماه مبارک رمضان که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد با اشاره به اهتمام بازاریان مستقر در مجتمع های تجاری برای اقامه نماز جماعت و وجود سفره افطار بعد از نماز از هزینه بازاریان اظهار کرد: این واحد آمادگی دارد در صورتی که فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای مکانی برای برپایی نماز مهیا کنند، نسبت به اعزام امام جماعت اقدام نماید.
وی با اشاره به اینکه ظاهر بازار در چشم مردم است و اگر در بعضی واحدها رعایت شئونات نشود باید با آن برخورد شود افزود: واحدهای بدون پروانه باید قبل از ماه رمضان تعطیل و واحدهایی که ساعت مصوب کاری را رعایت نمی کنند، تذکر داده شود.
سلمانی درباره مغایرت قیمت و برنامه کاری واحدهای پذیرایی و هتل ها با واحدهای صنفی گفت : ضروری است جلسه هماهنگی بین اتاق اصناف و میراث فرهنگی برای هماهنگی و یکسان سازی نرخ تشکیل و از دوگانگی جلوگیری شود.

منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..