آغاز ثبت نام در کاروان های حج تمتع استان یزد

به گزارش یزدی نیوزمدیر حج و زیارت استان یزد از آغاز ثبت نام در کاروان های حج تمتع از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه ۲۴اردیبهشت به مدت ۵ روز در این استان خبر داد.

علی اصغرشریفی افزود: متقاضیان می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به ۱۴دفاتر ثبت نامی کاروان های مجاز در زمان مقرر، به ثبت نام غیرحضوری الکترونیکی با مراجعه به نشانی اینترنتی https://haj96.haj.ir در کاروان های سراسر استان اقدام کنند.

وی گفت: کلیه دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع تا پایان مورخ ۳۰‏/08‏/85 از ساعت ۹ صبح روز شنبه ۳۰‏/02‏/96 تا تکمیل ظرفیت کاروان های دارای ظرفیت خالی می توانند کاروان مورد نظر را انتخاب و اقدام به ثبت نام کنند.

مدیر حج زیارت استان یزد با بیان اینکه تاکنون در سطح استان یزد بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان برای ثبت نام به بانکها مراجعه و ثبت نام اولیه را انجام داده اند اشاره کرد: امسال ۲هزار و ۲۰۰ نفر یزدی درقالب ۱۴کاروان به حج تمتع اعزام می شوند.

شریفی گفت: طبق توافق به عمل آمده میان سازمان حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران و کشور عربستان، امسال حدود ۸۶ هزار زائر ایرانی به تدریج از دهم مرداد عازم حج تمتع خواهند شد

 

 

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..