۶ پرونده تخلف انتخاباتی در دستگاه قضایی یزد تشکیل شد

به گزارش یزدی نیوزدادستان عمومی و انقلاب یزد گفت: با رصد دقیق فضای مجازی به مرتکبین تخلف در این فضا تذکر و هشدار داده خواهد شد و در صورت اصرار به تخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت .

«علی اکبر شمس» در سومین نشست شورای پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی استان یزد، افزود: تاکنون شش پرونده تخلف انتخاباتی در دستگاه قضایی تشکیل شده است که با رسیدگی دقیق بر اساس مستندات و ادله جرم، برخورد قانونی با متخلفان صورت خواهد گرفت .

وی به ضرورت تأمین فضای مناسب برای تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره و بیان کرد: شهرداری فضاهایی را برای تبلیغات آماده کرده است ولی با تعداد زیاد نامزدهای شوراهای شهر،  نیاز به فضای مناسب بیشتر برای تبلیغات احساس می‌شود .

این مقام قضایی، تعامل مسئولان متولی در نظارت و برگزاری انتخابات در استان یزد را خوب و سازنده توصیف و اظهار کرد: همه برای برگزاری یک انتخابات سالم، باشکوه و دشمن‌شکن تلاش می‌کنند .

دادستان در پایان نیز تلاش برای پیشگیری از هرگونه تنش و حاشیه را در دوران تبلیغات انتخاباتی مهم و ضروری دانست و گفت: حضور ا عدم حضور برخی چهره‌های سیاسی  از خارج استان، از طریق شورای پیشگیری  از وقوع جرم استان و شورای تأمین تصمیم گیری می‌شود تا مبادا حضور افراد حاشیه‌ساز، آرامش مردم شهر را تحت الشعاع قرار دهد.
 

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..