مسابقات اسبدوانی کورس بهاره کشور در یزد به پایان رسید

no-thumbs

مسابقات اسبدوانی کورس بهاره کشور در یزد به پایان رسید.

به گزارش یزدی نیوزدر هفته پایانی این رقابت‌ها ۵۰ راس اسب در ۶ دور به مسافت یک هزار ۴۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند که در پایان به صاحبان اسب های برتر افزون بر ۶۶۰ میلیون ریال جوایزی نقدی اهداء شد.
در دور اول محسن یزدانفر با اسب نازبانو بیک و مالکیت محمد دهقانپور زودتر از رقبا به خط پایان رسید و قهرمان شد، امیرحسین کریمی با اسب نامدار فراشاه و محمد خوجملی با اسب معراج صدر به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور دوم ابوالفضل دهقان با اسب پریزمتیک و مالکیت امیررضا و سید آرمین گلزاری مقام اول را به دست آورد، همچنین عبدالخالق چپرلی با اسب پیشگام و امان محمد قلرعطا با اسب مارال به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
در دور سوم امان محمد قلرعطا با اسب ناخدا شریفی و مالکیت محمدعلی کلانتری سرچشمه موفق به کسب مقام اول شد و محسن یزدانفربا اسب لمبسر و امین محمدی با اسب لایون ایساتیس به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.
همچنین در دور چهارم امان محمد قلر عطا با نغمه ناز فراشاه و مالکیت امید دهقان اشکذری زودتر از خط پایان عبور کرد و قهرمان شد، محسن یزدانفر با اسب گومشتل و ابوالفضل دهقان با اسب نادرشاه رهنما به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور پنجم محمد خوجملی با اسب نورمن و مالکیت پوریا آسایش موفق به کسب مقام اول شد و عنایت اله قلرعطا با اسب نامبروان سردار و ابوالفضل دهقان با اسب نیگوئل به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند.
در دور پایانی این مسابقات ابوالفضل دهقان با اسب گیلانشاه و مالکیت علی مصدق اردکانی زودتر از خط پایان گذشت و مقام نخست را بدست آورد و عنایت اله قلرعطا با اسب گیتار شیخ یزد و محسن یزدانفر با اسب مرداس مافی به مقام های دوم و سوم دست یافتند.
مسابقات اسبدوانی قهرمانی کورس بهاره کشور به مدت شش هفته در مجتمع سوارکاری صفائیه یزد برگزار شد.
استان یزد دارای ۳۰۰ باشگاه و افزون بر ۶ هزار راس اسب اصیل عرب است .

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..