اضافه شدن بازرس بهداشت به تیم تغذیه دانشگاه یزد

به گزارش یزدی نیوزمعاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یزد از افزوده شدن بازرس بهداشت با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی به تیم تغذیه برای رفع مشکلات بهداشتی و غذایی دانشگاه خبر داد.

دکتر «علی مروتی» با بیان این که مشکلات خوابگاه های دانشگاه در حال رسیدگی است، اظهار کرد: در همین راستا با حضور در خوابگاه ‎های خواهران و برادران دانشگاه، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد و دغدغه‌های حوزه‌های سلف غذا و مسائل رفاهی دانشجویان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به این که  دانشجویان مسایل و مشکلات را خیلی خوب و با زبان‌ رسا در تعاملی مثبت مطرح کردند، تصریح کرد: دانشگاه این نکات را جمع ‎‎ بندی و دسته‌بندی می‌کنیم و برای رفع آنها اعتبارات لازم را به واحد ‎‎ های مربوطه تخصیص می‏‏دهیم.

مروتی با بیان این که هر کدام از این واحد‏‏ها نیز باید در اسرع وقت مشکلات مربوطه را رفع کنند، اظهار کرد: موضوع غذا یکی از مشکلات عمده دانشجویان بود که توجه ما را خیلی به خود جلب کرد و حتماً در این رابطه اقداماتی را انجام می ‎‎دهیم.

معاون دانشجویی دانشگاه یزد افزود: یکی از اقدامات دانشگاه در این رابطه افزوده شدن بازرس بهداشت با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی به تیم تغذیه دانشگاه خواهد بود تا حداقل مسایل و مشکلات بهداشتی که در اولویت دانشگاه و دانشجویان است، برطرف شود.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..