توصیه های انتخاباتی امام جمعه یزد

به گزارش یزدی نیوزامام جمعه یزدبا اشاره به سفارش‌های مقام معظم رهبری در مورد انتخابات اظهار داشت: افرادی که برای ریاست جمهوری به میدان آمده‌اند ابتدا باید نیت خود را پاک کنند و با خدا عهد کنند که برای خدمت به مردم، حفظ و حراست از دین و انقلاب، ارزش‌ها و خوبی‌ها و بسترسازی سعادت مردم به میدان بیایند.

آیت‌الله محمدرضا ناصری افزود: اگر رئیس جمهوری بیاید که بتواند مشکلات مردم را حل کند اما مایه سعادت مردم نباشد، چه فایده‌ و ارزشی دارد زیرا حل مشکلات اقتصادی باید مایه دینی داشته باشد و اگر اقتصاد بدون دین اثربخش بود امروز همه کشورهای غربی موفق بودند.

 وی اشاره کرد : فردی که رئیس جمهور یک کشور اسلامی می‌شود باید فارغ از مسائل حزبی، وابسته به دین، اسلام و ولایت باشند و جامعه را از فساد و فحشا و دزدی دور کند.

امام جمعه یزد  تاکید  کرد: جامعه‌ای که فساد، فحشا و دزدی در آن زیاد باشد، پیشرفت نمی‌کند و افرادی که نامزد شده‌اند باید بتوانند کاری کنند که جامعه را از بدی‌ها و پستی‌ها پاک کنند و مردم و جوانان را به سمت خوبی‌ها هدایت کنند.

وی  گفت : بر این اساس مردم باید مراقب انتخاب خود باشند و احساساتی و حزبی عمل نکنند بلکه نگاهشان اصیل و خدایی باشد ضمن اینکه افرادی هم که نامزد انتخابات شده‌اند باید نگاهشان خدایی باشد و به مردم و رسانه‌های انقلابی باشد زیرا این مردم انقلابی بودند که خون و مال دادند تا دین و ولایت حفظ شود.

خطیب جمعه یزد  افزود : در ۲۹ اردیبهشت‌ماه انتخابات خوبی داشته باشیم و مانند انتخابات‌های گذشته شاهد شرکت همگانی و پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی باشیم.

 آیت الله ناصری گفت : شورای شهر هم جای حزب و جناح بازی نیست و باید افراد متخصص و دلسوز برای مردم، انقلاب و نظام برای مردم و شهر کار کنند بنابراین مردم تلاش کنند تا افراد دیندار، مؤمن، متعهد و متخصص را انتخاب کنند.

 

بخش نظردهی بسته شده است..