گازرسانی ۸۵ روستای استان یزد در سال گذشته

به گزارش یزدی نیوز،مدیرعامل شرکت گاز استان یزد از گازرسانی به ۸۵ روستای استان با تلاش و همت مجموعه کارکنان شرکت گاز استان یزد در سال ۹۵ خبر داد .

«منوچهر فلاح» در توضیح این خبر گفت: از میان ۵۴۲ روستای واجد شرایط گازرسانی در استان، گازرسانی به ۳۲۱ روستا به اتمام رسیده که از این میان عملیات گازرسانی به ۸۵ روستای استان در سال ۹۵ صورت پذیرفته و موجب اضافه شدن حدود ۹ هزار مشترک جدید به جمع مصرف کنندگان گاز طبیعی و بهره‌مندی آنان از خدمات شرکت گاز شده است .

وی افزود: جهت گازرسانی به این روستاها مجموعاً ۵۱۰ کیلومتر شبکه پلی‌اتیلن و شبکه فولادی اجرا شده که با این مقدار شبکه‌گذاری، حدود هشت هزار انشعاب نصب شده است .

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به ۷۹ روستا با قابلیت گازرسانی به پنج هزار و ۵۹۸ خانوار در دست اجرا بوده و عملیات گازرسانی به ۲۱ روستا که دربرگیرنده ۵۳۸ خانوار است در مرحله آگهی فراخوان قرار دارد .

 تاکنون در استان یزد ۷۵ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که با احتساب ۹۹ درصد جمعیت شهری بهره‌مند از گاز، مجموعاً ۹۵ درصد جمعیت استان به شبکه گاز طبیعی متصل شده‌اند.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..