۳۰ خردادماه؛ پایان شرکت در جشنواره «کتابخوانی رضوی» یزد

no-thumbs

کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های استان یزد مهلت شرکت در جشنواره «کتابخوانی رضوی» را پایان خردادماه اعلام کرد.

به گزارش یزدی نیوزمهدیه‌السادات حسینی مطلق، کارشناس فرهنگی اداره کل کتابخانه‌های استان یزد با بیان اینکه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز آغاز شده اظهار کرد: در هفتمین دوره این جشنواره امکان مشارکت همه سازمان‌ها و نهادها به صورت گسترده فراهم شده و هر سازمان می‌تواند با تعیین سهمیه مشخصی از جوایز این جشنواره، زمینه مشارکت کارکنان خود را در مسابقات کتابخوانی رضوی فراهم کند.
وی تصریح کرد: هم‌اکنون کتاب‌های جشنواره به تمامی کتابخانه‌های عمومی سراسر استان ارسال شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به هریک از کتابخانه‌ها، ضمن تهیه کتاب‌های مسابقه، پاسخنامه شرکت در جشنواره را نیز دریافت کنند.
حسینی مطلق افزود: البته در هفتمین دوره این جشنواره امکان شرکت اینترنتی و آنلاین در مسابقات کتابخوانی جشنواره نیز فراهم شده است و فایل الکترونیکی کتاب‌های جشنواره نیز از طریق سایت ادراه کل کتابخانه‌های عمومی یزد به آدرس www.yazdpl.ir  و پرتال نهاد کتابخانه‌های عمومی  کشور به آدرس www.iranpl.ir قابل دریافت است.
این کارشناس اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد همچنین مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی را تا پایان خردادماه عنوان کرد و گفت: نفرات برگزیده جشنواره در ایام میلاد باسعادت حضرت رضا(ع) و دهه کرامت مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.
یادآور می شود در جشنواره هفتم کتابخوانی رضوی ۶ کتاب ویژه سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال به مسابقه گذاشته شده و علاقه‌مندان می‌توانند به صورت فردی و خانوادگی در جشنواره بزرگ کتابخوانی رضوی شرکت کنند.

منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..