راه اندازی بندر خشک نقش مهمی در توسعه استان یزد دارد

no-thumbs

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی بندر خشک در مهریز نقش مهمی در توسعه این شهرستان و مجموع استان دارد و باید با جدیت روند اجرای آن پیگیری شود.

به گزارش یزدی نیوز،محمدرضا صباغیان در سفر به مهریز با حضور در بندر خشک از بخش های مختلف اجرای این طرح مهم کشوری بازدید کرد و افزود: یکی از طرح های مهم و محوری کشور و استان یزد ، ایجاد بندر خشک است.
وی ادامه داد: تاکنون با پیگیری متولیان امر کارهای بسیار خوب و بزرگی در مراحل مختلف بندر خشک انجام گرفته و قطعا باید با جدیت برای راه اندازی آن کارهای جدی تر و بزرگتری انجام شود.
نماینده مردم مهریز ، بافق ، بهاباد ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت و نمایندگان مجلس از راه اندازی طرح های مهم محوری برای توسعه و خدمت به کشور و مردم حمایت می کنند.
صباغیان ابراز امیدواری کرد تا همه برای تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی و اجرایی شدن توصیه های مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال فعالیت کنند.
پیشگامان یزد به عنوان تنها بندرخشک که از هیات دولت مجوزهای لازم را گرفته در ۳۰ کیلومتری جنوب یزد در شهرستان مهریز در حال ساخت است و تاکنون روند اجرایی خوبی داشته است.
عملیات ساخت نخستین بندر خشک تعاونی کشور در زمینی به مساحت ۷۰۰ هکتار از سال ۱۳۹۰ آغاز شده و هم اکنون همه زیرساخت های آن انجام شده است.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..