درگذشت بانوی قرآنی یزد

به گزارش یزدی نیوزدر پی درگذشت زهرا فلاح مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت «کوثر ولایت بافق»، حجت الاسلام محمدحسین شایق، مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد در پیامی درگذشت این بانوی قرآنی را تسلیت گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی، الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ طُوبَى لَهُمْ وَحُسْنُ مَآبٍ  (رعد/۲۹) «کسانی که ایمان آورده و کارهای شایسته کرده اند، خوشا به حالشان و خوش سرانجامی دارند.»
با تأسف و تأثر بسیار اطلاع یافتیم مدیرعامل موسسه کوثر ولایت بافق، خواهر مومن و انقلابی خادم قرآن کریم، زهرا فلاح در روز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس قمر بنی هاشم (ع) دعوت حق را لبیک گفتند و به ملکوت اعلی پیوستند.
جامعه قرآنی و کسانی که سالها شاهد تلاش های مجاهدانه این خادم قرآن و عترت بودند شهادت می دهند که ایشان با توشه ای مملو از خدمت به ساحت قدسی کتاب خدا با صبر و مظلومیت همراه با استقامت و حفظ روحیه انقلابی در این مسیر نورانی و صراط مستقیم گام برداشته است. طوبی لها و حسن مآب.
تاسیس موسسه قرآنی و همت در آشنا کردن کثیری از نوجوانان و جوانان با آموزه های وحیانی و تلاش برای تربیت و هدایت آنان باقیات الصالحات این معلم و خادم قرآنی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی خواهد بود که ان شاءالله با همت همراهانشان صدقه جاریه ایشان خواهد ماند.
اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد اگرچه همچون همکارانمان در موسسه قرآن و عترت کوثر ولایت بافق خود را عزادار فقدان یکی از حامیان صدیق خود می داند، اما عرض تسلیت می بریم به خانواده محترم فلاح، همکاران و همراهانشان در موسسه کوثر ولایت بافق و جامعه قرآنی استان یزد و علو درجات و همجواری با حضرت قرآن و ائمه معصومین(ع) را برای ایشان از خداوند متعال مسئلت می کنیم و به درگاه ربوبی متضرعانه مسالت داریم.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..