نماینده اصلاح طلب اردکان:

مردم بر اساس رفتار کاندیدا قضاوت می کنند و رای می دهند

نماینده اصلاح طلب اردکان با تاکید بر رعایت اخلاق توسط کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: مردم براساس رفتار کاندیدا قضاوت می کنند و رای می دهند.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا تابش، نایب رئیس فراکسیون امید مجلس با تاکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان گفت: هر کسی که خود را مسلمان و ایرانی بداند و خود را پیرو پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) بداند قطعاً در هر نوع رقابتی اخلاق را در سرلوحه کارهای خود قرار می دهند.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) برای اخلاق مبعوث شد، اظهار داشت: در اشعار شاعران ایرانی همانند حافظ، مولانا و سعدی می بینیم که اخلاق محوری ترین مبحث است. پس دو بعد ایرانی و اسلامی بودن باعث می شود که هر ایرانی مسلمانی بداند باید براساس اخلاق رفتار کند.

تابش با تاکید بر اینکه هر کسی اخلاق را زیر پا بگذارد خلاف قانون، مروت، فرهنگ و شرع عمل کرده است، بیان کرد: مردم ما داوران خوبی هستند و قطعاً براساس رفتار افراد و کاندیدا قضاوت می کنند و  رای می دهند و خودشان می توانند سره را از ناسره تشخیص دهند.

نماینده مردم اردکان در خانه ملت تاکید کرد: اگر مردم صحنه تبلیغات انتخابات را صحنه تخریب کاندیداها نسبت به هم بدانند دورنمای خوبی را از آینده مجسم نمی کنند و قطعاً تخریب ها در میزان مشارکت مردم نیز تاثیر منفی دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..