برگزاری هفته چهارم

مسابقات اسبدوانی کورس بهاره کشور در یزد

no-thumbs

هفته چهارم رقابت‌های اسبدوانی کورس بهاره کشور در مجموعه سوارکاری صفاییه یزد برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزدر این رقابت‌ها ۴۵ راس اسب در پنج دور یک هزار و ۴۰۰ متر و یک هزار و ۸۰۰ متر با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان افزون بر ۳۶۰ میلیون ریال جایزه نقدی به صاحبان اسب‌های اول تا سوم کورس‌های پنج گانه اهدا شد.
در دور اول که در مسافت یک هزار و۴۰۰ متر برگزار شد امان محمد قلر عطا با اسب نغمه ناز زودتر از رقبا به خط پایان رسید و قهرمان شد و همچنین امیر حسین کریمی با اسب مرد ذاکر و محمد خوجملی با اسب مشعل میر رضوی به ترتیب دوم و سوم شدند.
همچنین در دور دوم نیز امین محمدی با اسب پریزمتیک عنوان اول را به دست آورد و قهرمان شد و جبرئیل قلرعطا با اسب گالیور (قائم) و امان محمدی قلر عطابا اسب مارال به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.
در دور سوم محسن یزدانفر با اسب لیبان شیردل موفق به کسب مقام اول شد و عنایت اله قلرعطا با اسب گیتار شیخ یزد و محمد خوجملی با اسب نسیم ایساتیس به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را به دست آوردند.
در دور چهارم که به مسافت یک هزار و ۸۰۰ متر برگزار شد محمد خوجملی با اسب نامبروان سردار زودتر از خط پایان عبور کرد و قهرمان شد و محسن یزدانفر با اسب گلوله لرستان و امین محمدی با اسب ناخدا رفیع به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور پنجم محمد خوجملی با اسب گیلسان به مقام قهرمانی رسید و محسن یزدانفر با اسب مرداس مافی و امین محمدی با اسب میلان اشکذر به ترتیب دوم و سوم شدند.
مسابقات اسبدوانی قهرمانی کورس بهاره کشور در یزد به مدت سه هفته دیگر در مجتمع سوارکاری صفائیه یزد پیگیری می شود.
استان یزد دارای ۳۰۰ باشگاه و افزون بر ۶ هزار راس اسب اصیل عرب است .

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..