روحانی و رسانه

امیرترقی نژاد/تابناک
۱.روحانی به کارزار سخت انتخابات وارد شده است اما همانگونه که پیش بینی میشد در میان حجم انبوهی از انتقادات و همجه هاقرار گرفته است.این هجمه ها از کجاست وچه باید کرد؟
۲.علرغم آنکه روحانی با دست خالی خیلی چاله ها را پر نمود متاسفانه سرمایه گذاری مناسبی در حوزه اطلاع رسانی نکرد.بارها دوستان حوزه رسانه این نقیصه را به او و یاران نزدیکش گوشزد و حتی هشدارهای لازم را دادند ولی خیلی زود فراموش شد.
۳.حالا روحانی مانده و یک تیم فشل رسانه ای! در این موقعیت که نمی توان رسانه ای قدرتمند ساخت و انتظار بازخورد مناسب.استراتژی های نامناسب ارتباطی واز طرف دیگر غول های رسانه ای جبهه رقیب دست به دست هم داده تا روحانی فقط با تکیه به بعد رسانه اش  همانند مناظره های روزهای آخر خود درکارزار قبلی انتخابات بتواند بار دیگر افکار عمومی را همراه خود سازد.
۴.البته روحانی یاران رسانه ای موثری در خارج از بدنه حاکمیتی خود دارد و آنان کسی نیستند جزء شهروندخبرنگاران.اینهاهمان افرادی هستند که با قدرت رسانه ای خود نظریه مارپیچ سکوت و نقش رسانه های جدید را به رخ می کشند.این مسئله تنها امیدواری این روزها حسن روحانی است.
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..