رئیس ستاد روحانی در استان یزد:

بنرهای نصب شده مربوط به ستاد آقای روحانی نیست/ اگر عملی خلاف قانون است مسئولان باید پیگیر باشند

رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان یزد تاکید کرد: بنرهای نصب شده در خیابان های یزد به اسم و عکس آقای روحانی، توسط این ستاد انجام نگرفته است.

به گزارش یزدی نیوزغلامعلی سفید در گفتگو با خبرنگار تابناک یزد در خصوص بنرهای نصب شده تبلیغاتی حسن روحانی که برخی با توجه به نوع و شعارهای نوشته شده توسط رسانه ها مشکوک و جعلی ارزیابی شده، گفت: هنوز ستاد آقای روحانی و ستادهای مرتبط با ایشان در استان، تبلیغات میدانی و سطح شهر را شروع نکرده اندو این چیزی که هم اکنون در سطح شهر شاهد هستیم یک عده جوان علاقه مند به آقای روحانی هستند، خودشان این حرکت را انجام داده اند و اینکه آیا مجوز دارد یا ندارد من بی اطلاعم.

وی افزود: این بنرهاتوسط ستادها و ستاد اصلی آقای روحانی صورت نگرفته است و جمعی از دوستان و هواداران خودشان این کار را انجام می دهند.

سفید در پاسخ به این سوال که طبق قوانین تبلیغاتی این نحوه تبلیغات خلاف قانون است، گفت: من تاکید کردم که این تبلیغات ربطی به ستاد آقای روحانی ندارد و مسئولان هم هرچه وظیفه شان است انجام دهند و اگر خلافی شده پیگیری کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی روحانی در یزد در خصوص پیگیری این ستاد در این خصوص گفت: نه هیچ پیگیری ای نکرده ام و خود مسئولان در سطح شهر هست می بینند اگر خلافی هست برخورد کنند و اگر نیست که سکوت می کنند.

وی تاکید کرد: مواضع رسمی ستاد توسط آقای عباس ملازینلی رئیس روابط عمومی و آقای شعشعی سخنگوی ستاد اعلام می شود.

بخش نظردهی بسته شده است..