انتخابات در استان یزد؛

تبلیغات جعلی و مشکوک برای روحانی در شهر یزد

از روز نخست تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری، تعداد زیادی بنر در سطح شهر برای حسن روحانی نصب شده است که همراه با یک تخلف بزرگ است.

به گزارش یزدی نیوزتابناک خبر داده است این درحالی است که در این بنرها به جای اینکه تبلیغ اسم و عکس حسن روحانی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری باشد، تبلیغ یک جریان سیاسی نامشخص شده است.

 
پیگیری ها از مسئولان، مشخص کرد نصب این بنرها غیرقانونی بوده و بنر به صورت بیلبوردی فقط روبروی درب ستاد مجاز است و هرچه سریع تر باید بنرهای نصب شده جمع اوری شود.
 
یکی از مسئولان ستاد روحانی در یزد نیز از نصب این بنرها اظهار شگفتی کرد و گفت این بنرها جعلی است و هیچ ارتباطی با ستاد اصلی جناب آقای روحانی ندارد.
 
از سوی دیگر همزمان با نصب این بنرها، مخالفان دولت از آن به عنوان تبلیغات نجومی یاد کرده و انتقادات شدیدی علیه دولت شروع کرده اند که به نظر می رسد یک هماهنگی پشت پرده ای بین نصب کنندگان بنرها و مخالفان دولت وجود دارد.
مشخص نیست نهادهای ذیربط مثل ستاد انتخابات، نیروی انتظامی و همچنین دادگستری چگونه بر روند انتخابات نظارت می کنند که روز اول تبلیغات، چنین تخلف بزرگی در استان رخ داده است؟
 

بخش نظردهی بسته شده است..