با دعوت از حسابرسان خبره و ملی:

تخلفات مالی در شرکت فولاد آلیاژی یزد

با دعوت از حسابرسان خبره و ملی در شرکت فولاد آلیاژی ایران، رسیدگی به تخلفات مالی در این شرکت جدی‌تر شد.

به گزارش یزدی نیوزبا تصمیم هیات‌مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران مبنی بر حضور حسابرس داخلی در این شرکت و رسیدگی به گزارشات رسیده درمورد تخلفات مالی احتمالی، زمزمه ایجاد ناآرامی و حاشیه سازی توسط برخی عوامل داخلی برای به بیراهه کشاندن مسیر رسیدگی به تخلفات احتمالی به گوش می‌رسد.

این تصمیم در جلسه هیات مدیره و مدیران فولاد آلیاژی در تاریخ سه شنبه ۹۶.۰۱.۲۹ و پیش از آن به صراحت اعلام گردیده و زنگ خطر برای برخی افراد که احتمال می‌رود در جریان قراردادهای مالی تخلف کرده باشند، به صدا در آمده است.

گفته می‌شود این افراد در تلاش برای اغوای مسئولان و جریان‌سازی کاذب به منظور همراه نمودن مقامات با رویکردهای نادرست گروهی و جلوگیری از روند رسیدگی به تخلفات احتمالی صورت گرفته هستند.

به گزارش فارس، پیش از این مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در جمع اصحاب رسانه استان یزد، از اهتمام هیات مدیره این شرکت بر ایجاد انضباط مالی و اقتصادی و جلوگیری از سوء استفاده ها خبر داده و ضمن برشمردن نتایج تعدادی از بازنگری‌های انجام شده در جریان برخی قراردادها، بر جدیت این شرکت نسبت به بررسی تمامی قراردادهای منعقد شده تاکید ورزیده است.

بخش نظردهی بسته شده است..