درنخستین جلسه برگزار شد:

شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین شهرکهای صنعتی استان یزد

نخستین جلسه شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین شهرکهای صنعتی و صنایع کوچک استان یزد در محل شرکت شهرکهای صنعتی برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوز، در این جلسه که با حضور مدیرکل امور بانوان استاندار و تعدادی از مشاورین امور بانوان دستگاه های اجرایی استان و همچنین تعدادی از بانوان کارآفرین و صنعتگر برگزار شد، مشاور امور بانوان شرکت ضمن خیر مقدم به ارائه گزارشی از وضعیت شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد و میزان حضور بانوان در بحث کارافرینی و اشتغالزایی کارگران زن در صنایع کوچک و متوسط پرداخت.

طیبه سلیمی هدف از تشکیل این شورا را فراهم شدن زمینه های لازم برای حمایت از بانوان صنعتگر و کارآفرین عنوان کرد و افزود: این شورا در راستای همفکری برای بررسی مشکلات و چالش های پیش روی بانوان کارآفرین و صنعتگر شاغل در شهرکها و نواحی صنعتی استان آغاز بکار کرده است و امیدواریم با تشکیل مستمر جلسات نتایج قابل لمس و مثبتی برای این عزیزان حاصل شود.

وی تصریح کرد: شناسایی بانوان وفق و کارافرین در فعالیت ای صنفی، صنعتی، تولیدی و تجاری در حوزه صنایع کوچک و متوسط و اتخاز تدابیر حمایتی لازم با هدف ایجاد انگیزه و خودباوری در آنان از جمله وظایف دیگر این شورا می باشد.

در ادامه رقیه کرمانیان مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری یزد ضمن استقبال از تشکیل این شورا گفت: حمایت همه جانبه از سوی استانداری در خصوص برگزاری این شورا و برنامه ریزی برای توانمندسازی بانوان کارآفرین انجام خواهد شد.

گفتنی است طی این نشست هر یک از کارآفرینان به بیان مشکلات و مسائلی که پیش روی واحد صنعتی قرار دادار پرداخته و خواستار پیگیری از طریق مسئولین استانی و کشوری شدند.

بخش نظردهی بسته شده است..