سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد:ظرفیت ماندن در لیگ را داریم

no-thumbs

سرمربی تیم فوتبال وحدت یزد گفت: تیم وحدت با نفرات خوبی که در اختیار دارد ظرفیت ماندن در لیگ دسته اول کشور را دارد .

به گزارش یزدی نیوزمحمود امیری  افزود: بازی دو تیم وحدت یزد و نساجی مازندران بسیار جدی و حساس بود و دو تیم در طول این دیدار برای پیروزی تلاش زیادی را از خود نشان دادند.
وی ادامه داد: ما برای بقا در لیگ آزادگان سخت به پیروزی در برابر تیم نساجی مازندران نیاز مبرم داشتیم که بازیکنان وحدت طبق برنامه از قبل تعیین شده تمام وظایف خود را به خوبی انجام دادند.
سرمربی تیم وحدت یزد اظهار داشت:این پیروزی ارزشمند خانگی را به تمام دلسوزان و هواداران تیم که در هر شرایطی نسبت به ما و تیم ابراز محبت می کنند تقدیم می کنم و امیدوارم زحمات آنها جبران شود.
امیری گفت: دو بازی دیگر وحدت یزد در برابر حریفان حکم فینال را دارد بنابراین باید با تمام توان برای کسب امتیازهای لازم و حفظ سهمیه استان و بقا در لیگ آزادگان تلاش کنیم .
همچنین حسین مسکر ساروی سرمربی نساجی مازندران از نحوه قضاوت داور این دیدار ابراز ناخرسندی کرد و از کمیته داوران فدراسیون خواست تا در تعیین داوران بیش از گذشته عنایت و دقت ویژه داشته باشد .
وی افزود: حق تیم نساجی مازندران در این دیدار شکست نبود و امیدواریم در مسابقات آینده جبران کنیم و در جدول رقابت ها ارتقا یابیم.
از هفته سی و یکم لیگ آزادگان تیم وحدت یزد یک بر صفر نساجی مازندران را شکست داد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..