نماینده مجلس: کالاهای تولیدی یزد به خریداران معرفی شود

no-thumbs

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: کالاهای تولیدی در استان با فرهنگ سازی و اطلاع رسانی درست به مردم و عموم خریداران معرفی شود.

به گزارش یزدی نیوزسید ابوالفضل موسوی بیوکی  در دیدار مسئولان اتاق اصناف و خانه صنعت و معدن یزد افزود: تولیدات در استان باید بیش از گذشته شناسایی و بنحو شایسته به دیگران معرفی شود.
وی ادامه داد: افزایش کیفیت کالاهای تولیدی در استان برای رقابت درست و جدی با سایر کالاها از اهمیت زیادی برخور دار است چون دارای برند هستند و باید از ظرفیت ها موجود استفاده صحیح داشت.
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: برای فروش مناسب باید بیش از گذشته در جلب اعتماد مردم و خریداران اقدام های لازم و به موقع توسط متولیان آن بعمل آید.
موسوی بیوکی گفت: کالاهای تولیدی در استان یزد باید با عنوان یزد بدست مصرف کننده برسد و برای اینکه این موضوع مهم محقق شود کار نظارت و پیگیری خیلی ضروری به نظر می رسد.
وی همچنین بر تولید و معرفی و توزیع کالای یزدی ابتدا در یزد سپس در سایر نقاط کشور تاکید کرد که در سال های اخیر کارهای خوبی در این خصوص انجام گرفته ولی کافی نیست و باید بیشتر شود.
نماینده مردم یزد و اشکذر خواستار جاری شدن این فرهنگ که یزدی کالای یزدی بخرد شد البته توجه به کیفیت کالا از اهمیت بسزایی برخوردار است.
در این جلسه مسئولان اتاق اصناف و خانه صنعت و معدن یزد به طرح مشکلات فرا روی تولید پرداختند و خواستار رفع این مشکلات شدند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..