انتخابات انجمن اسلامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی یزد

no-thumbs

دبیر انجمن اسلامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی یزد از برگزاری دومین دوره انتخابات شورای مرکزی این انجمن خبر داد و گفت: در این انتخابات پنج نفر از استادان دانشگاه به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

به گزارش یزدی نیوزحمیدرضا شرافت که خود نیز به عنوان عضو اصلی این انجمن انتخاب شده افزود: حجت الاسلام سیداحمد طباطبایی، سیدحمید شمع ریزی، سعید پیروزبخت و غلامعلی مدیح نیز به عنوان اعضای اصلی و محمد رضا مطلبی زاده و مسعود متوسلیان به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
وی خاطر نشان کرد: از اهداف مهم انجمن، تحکیم و تقویت روح وحدت و تعاون اسلامی در دانشگاه و تحقق عملی شعار دانشگاه در خدمت جامعه و افزایش آگاهی سیاسی اسلامی دانشگاهیان و تحقق آرمان والای وحدت و همسویی علم، دین و سیاست است.
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد با بیان اینکه اصلاح دانشگاه به اصلاح جامعه می انجامد گفت: بنابراین اصلاح دانشگاه و نهادینه کردن فرهنگ سیاسی اسلامی در آن می تواند مدلی برای توسعه آن در جامعه باشد و انجمن اسلامی اساتید می تواند نقش کلیدی در اصلاح و بهبود مستمر دانشگاه داشته باشد.
شرافت افزود: شورای مرکزی انجمن با برنامه ریزی، اجرا، ارزیابی و اعتبارسنجی برنامه های مصوب و از طریق تشکیل کارگروه های تخصصی، به کمک رییس دانشگاه، نماینده تشکل های اسلامی و معاونت فرهنگی آمده و گام های موثری برداشته است.
فعالیت انجمن اسلامی استادان دانشگاه آزاد اسلامی یزد اواخر سال ۱۳۹۳ آغاز و سال ۱۳۹۴ نخستین دوره انتخابات شورای مرکزی برگزار شد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..