طرح تکاپو در راستای ایجاد اشتغال پایدار در یزد

به گزارش یزدی نیوز استاندار یزد از اجرای طرح تکاپو در راستای ایجاد اشتغال پایدار در یزد خبر داد و گفت: تفاهم‌نامه این طرح با حضور وزرای کار و ارتباطات امضا می‌شود.

 سیدمحمد میرمحمدی در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد که با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی، برنامه‌های آن تدوین و در سطح ملی و استانی مشخص شد.

وی خاطرنشان کرد: گزارش اقتصاد مقاومتی در یک جلد ۱۵۰ صفحه‌ای تهیه شده و اقداماتی که در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی در یزد انجام شده در این مجموعه آمده است.

استاندار یزد با بیان اینکه تورم امروز در کشور تک رقمی شده است، گفت: زمانی که شاخص‌های اقتصادی را بررسی کنیم، می‌بینیم که تمام شاخص‌ها به غیر از مسکن در یزد بالاتر از شاخص‌های کشوری بوده است.

میرمحمدی رشد اقتصادی را یکی از شاخص‌های مهم در اقتصاد دانست و گفت: رشد اقتصادی کشور از منفی به بالای ۴ درصد رسیده و در آخرین آمار بالاتر از ۶ درصد عنوان شده است.

رئیس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد افزود: یکی از برنامه‌های مهمی که سبب اشتغال و کسب و کار می‌شود، طرح تکاپو است که امروز تفاهم‌نامه آن امضا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این طرح، برنامه توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار است، گفت: این طرح با همکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان توسعه صنعتی ملل متحد، استانداری یزد و شرکت‌های مختلف در استان اجرایی می‌شود.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..