همایش پیاده روی درابرکوه

به گزارش یزدی نیوزهمایش پیاده روی مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان ابرکوه به مناسبت سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال  برگزار شد.
در این همایش شرکت کنندگان مسیر ۲ کیلومتری فرمانداری ابرکوه تا امام زاده عباسعلی (ع) روستای مریم آباد بخش مرکزی ابرکوه را پیمودند.
امام جمعه ابرکوه درآیین که محل امامزاده عباسعلی (ع) برگزارشد گفت: اهتمام مجدد به امر اقتصاد مقاومتی درسال جدید بیانگر این است که تنها راهکار مقابله با ترفندهای دشمن ترویج تولید و اشتغال است.
حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی بابیان اینکه اقتصاد مقاومتی نقشه راه اقتصادکشور است اظهارکرد: هدف دشمن این است که با فشار اقتصادی بر معادلات سیاسی کشورمان تأثیر بگذارد و درعرصه بین المللی نیز با تضعیف توان اقتصاد کشور توان الگو سازی انقلاب اسلامی را درخارج از کشور از بین ببرد.
امام جمعه ابرکوه بابیان اینکه خرید کالای خارجی یعنی رونق دادن به تولید واشتغال و بازار بیگانه و دشمن است ادامه داد: قطع وابستگی اقتصادی به غرب با تولید واشتغال در اقتصاد داخلی میسر است .
حسینی خاطرنشان کرد: مردم باید در قبال سرنوشت نظام اقتصادی کشور احساس تکلیف کنند و بدون اعتنا به خط کشی های سیاسی برای اعتلای نظام اقتصادی کشور به دنبال تحقق منویات رهبری دربخش اجرائی شدن اقتصاد مقاومتی باشند.
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه تصریح کرد: جوانان بهترین سرمایه عظیم درکشور هستند و لذا بیکاری درکشور برای چنین جوانانی غم بار است و نباید هیچ تلاشی در امر اشتغالزایی برای جوانان کوتاهی شود.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..