۷کارگروه برای کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد

no-thumbs

در سومین نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد، هفت کارگروه برای انجام امور مربوط به این کمیته در زمینه اطلاع رسانی و تبلیغات شکل گرفت.

به گزارش یزدی نیوزدر نشست کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد که با حضور مدیرکل حوزه استاندار و دیگر اعضای این کمیته تشکیل شد، کارگروه های رصد و پایش، خبر و اطلاع رسانی، تبلیغات، رسانه ملی، ارتباط با رسانه ها، تولید محتوا و ارزیابی و مستند سازی با مسوولیت اعضای مرتبط با هرکدام از این حوزه ها ایجاد شد.
مدیرکل حوزه استاندار یزد در این نشست با تاکید بر رویکرد امید آفرینی، اعتماد افزایی و افزایش مشارکت جمعی در انتخابات از سوی رسانه های استان گفت: تمهیدات لازم از سوی کمیته اطلاع رسانی استان برای نشست های مطبوعاتی تمامی بخش ها و کمیته های مرتبط با برگزاری انتخابات، با حضور فعالان رسانه های استان پیش بینی شده است.
عباس حیدری ادامه داد: اطلاع رسانی اقدامات و مباحث مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس تقویم انتخابات در زمان مقتضی انجام می شود.
فرزاد فیضی جانشین روابط عمومی استانداری یزد نیز گفت: پرتال جامع اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد به آدرس اینترنتی http://yazdentekhab.ir فعال شده و اخبار انتخابات از طریق این پرتال به اطلاع رسانه ها و مخاطبان رسیده می شود و سازوکار تعامل رسانه ها با عوامل اجرایی انتخابات از طریق برگزاری نشست های خبری نیز پیش بینی شده است .
در این نشست موضوع های مرتبط با کارگروه های هفت گانه کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان یزد به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..