سرمایه گذاری۳هزار میلیارد تومانی دولت در استان یزد

no-thumbs

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد گفت: در سه و سال و نیم دولت تدبیر و امید هر روز یک روز 9 اشتغال در بخش صنعت ایجاد شده و افزون بر سه هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام گرفته است.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا علمدار یزدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون تورم ۴۰ درصدی و رشد اقتصادی منفی به رشد اقتصادی بالای ۵ درصد و تورم یک رقمی تبدیل شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۳۶۰۰ پروانه بهره‌برداری در استان یزد با اشتغال ۱۰۰ هزار نفر و سرمایه‌گذاری اسمی بیش از ۸۴۰۰ میلیارد تومان وجود دارد.
این مسئول اظهار داشت: از ابتدای دولت یازدهم تاکنون هر ۱.۸ روز چرخ یک کارخانه جدید در استان یزد به راه افتاده است و این موفقیت همچنان با جدیت با برنامه ریزی ادامه دارد.
علمدار یزدی گفت: راه‌اندازی طرح‌های نیمه تمام با پیشرفت ۶۰ درصد، اجرای ۳۳ طرح بزرگ ملی و همچنین رفع مشکل ۷۵۰۰ واحد تولیدی در کل کشور از مهم‌ترین برنامه‌هایی بود که در دستور کار وزارت صنعت معدن و تجارت قرار گرفته بود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد افزود: ۱۶ هزار میلیارد تومان برای راه‌اندازی ۷۵۰۰ واحد صنعتی و تکمیل واحدهای بالای ۶۰ درصد در کشور اختصاص یافت که سهم استان یزد از این مبلغ ۴۶۰ میلیارد تومان بوده است.
علمدار یزدی گفت: تحقق توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال جرو برنامه های امسال صنعت ، معدن و تجارت است که با قدرت پیگیری می شود.
استان یزد دارای افزون بر سه هزار واحد تولیدی و صنعتی فعال است.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..