معرفی قهرمان زودهنگام جام باشگاه های فوتبال ساحلی اوراسیا:

گلسا پوش یزد با قطار روس ها به قله اوراسیا رسید

تیم مقاومت گلساپوش یزد با پیروزی ٥بر٤مقابل لوکومتیو روسیه قهرمان مسابقات اوراسیای٢٠١٧شد.

به گزارش یزدی نیوزدر اخرین و حساس ترین بازی از روز دوم رقابت های جام باشگاه های فوتبال ساحلی اوراسیا تیم مقاومت گلساپوش در ورزشگاه پر از تماشاگر سلمان پذیرای تیم لوکومتیو مسکو بود.

دقایقی از بازی نگذشته بود که داور خطای پنالتی به سود لوکو اعلام کرد و شایکوف دروازه بهزاد پور را باز کرد و تا نتهای وقت اول بازی یزدیها هرچه زدند به در بسته خوردند تا این تایم با همین تک گل به سود لوکومتیو به اتمام رسد.

وقت دوم هم با گل زودهنکام روس ها اغاز شد اما فشار بی حد و وصف تماشاگران در دقیقه ی نهم جواب داد تا حمید رضا دهقانی اختلاف را به یک گل برساند؛اما این پایان این نیمه ی پرهیجان نبود و سید علی ناظم از روی نقطه ی پنالتی بازی را به تساوی کشاند ولی در سه صدم ثانیه تا پایان این نیمه دروازه گلسا باز شد.

سومین وقت بازی شروع اتفاقات مهیج بود ابتدا رضایی بازی را به تساوی کشاند اما لحظاتی بعد روس ها باز هم با تکیه ی بر تجربه ی خودشان توانستند از حریف ایرانی خود پیشی بگیرند.

در حالی که بازی با همین نتیجه به دقایق پایانی خود نزدیک می شد حمید بهزادپور گلر مقاومت گلساپوش از راه دور به زیبایی دروازه ی حسینی را باز کرد تا سه دقیقه پایانی جذاب تر هم دنبال شود.

اما یزد بعد از قرن ها زلزله ای به وسعت سه هزار نفر و بعد از گل پیروزی بخش ناظم بازیکن گلسا تجربه کرد.

با این نتیجه و البته نتیجه بازی اسپورتینگ و لوانته گلساپوش قهرمان زودهنگام جام باشگاه های فوتبال ساحلی اوراسیا معرفی شد.

 

بخش نظردهی بسته شده است..