یزد پذیرای بیشترین مسافر در چادرهای ایمنی و سلامت

no-thumbs

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، گفت: استان‌های مازندران، گیلان و یزد تا روز پنجم فروردین، پذیرای بیشترین مسافر در پست‌های ایمنی و سلامت سازمان جوانان هلال احمر بوده‌اند.

به گزارش یزدی نیوزمسعود حبیبی افزود: آمارهای اخذ شده از ارائه خدمات سازمان جوانان هلال‌احمر در طرح نوروزی حاکی از آن است که تا روز دهم اجرای طرح، استان‌های مازندران با ۱۹۴ هزار و ۲۵۴ تن، گیلان با ۱۴۷ هزار و ۴۴۵ تن و یزد با ۱۰۶ هزار و ۶۶۹ تن بیشترین مراجعات به پست های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را به خود اختصاص داده‌اند.

وی گفت: همچنین استان‌های سیستان و بلوچستان با ۱۰۰ هزار و ۴۲۸ مورد، آذربایجان غربی با ۹۲ هزار و ۸۶۶ مورد، قم با ۸۶ هزار و ۸۱۰ مورد، گلستان با ۸۵ هزار و ۵۱۵ مورد، لرستان با ۸۴ هزار و ۴۲۶ مورد، خوزستان با ۷۴ هزار و ۷۶۷ مورد و خراسان رضوی با ۷۴ هزار و ۴۳۱ مورد جزو ۱۰ استان برتر از نظر بیشترین مراجعات به پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بوده‌اند.

به گفته حبیبی، جزیره کیش با ۱۳۵ مورد، البرز با ۲ هزار و ۷۸ مورد و ایلام با ۶ هزار و ۴۷۴ مورد در رده‌های بعدی پذیرش مسافران در پست های ایمنی و سلامت نوروزی سازمان جوانان هلال احمر قرار دارند.

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..