بهره برداری از ۱۹ طرح مخابراتی در میبد

no-thumbs

با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از 19طرح مخابراتی با هزینه 88میلیاردریال طی آیینی در شهرستان میبد از توابع استان یزد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش یزدی نیوز،تاسیس و جایگزینی سایت BTS، اجرا و بازسازی فیبر نوری، تاسیس توسعه و جایگزینی با کافونوری، افزایش ظرفیت پهنای باند تجهیزات دیتای کافونوری، توسعه ظرفیت اینترنت پرسرعت، ایجاد ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی، تاسیس سوییچ دیتا و توسعه سوییچ و ترانک از جمله این طرحها می باشد .
در این آیین مهدی مقوم مدیرعامل شرکت مخابرات استان یزد گزارشی از فعالیتها و دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه کاری خود در استان ارایه کرد.
در آیین افتتاح طرح های مخابراتی شهرستان میبد سیدمحمد میرمحمدی استاندار، دهقانی نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمد اعرافی امام جمعه موقت میبد و جمعی دیگر از مدیران استان یزد حضور داشتند.
بازدید از شعبه مرکزی پست بانک و پست یزد، افتتاح اینترنت GA، حضور در شورای راهبری ارتباطات و فناوری استان، بازدید از چاپارخانه میبد، گفت و گوی ویژه خبری در شبکه تابان و بازدید از چند طرح مخابراتی از جمله برنامه های سفر وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان یزد است.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..