کمک افزون بر ۵۰ میلیارد ریالی خیران برای ورزش یزد

no-thumbs

مدیرکل ورزش و جوانان یزد از کمک افزون بر 50 میلیارد ریالی خیران این استان در سالجاری برای توسعه و انجام برنامه های مختلف ورزشی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز،مسعود شریعتی در نشست مسئولان روابط عمومی هیاتهای ورزشی یزد افزود: حمایت و همراهی خیران در عرصه ورزش استان خوب است ولی بخاطر تعدد فعالیت ها و نیازها باید افزایش یابد.
وی مجموع اعتبارات دولتی به بخش ورزش استان یزد را در سالجاری سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ذکر کرد که بین ۴۷ هیات استانی و هیات های فعال در سطح مناطق و شهرستان ها توزیع شده است.
این مسئول به اهمیت جلب مشارکت خیران و بخش خصوصی برای همراهی بیشتر با ورزش استان در رشته های مختلف اشاره و خواستار فرهنگ سازی و فعالیت گسترده توسط هیات ها شد.
شریعتی گفت: کارهای زیادی توسط هیات ها و روابط عمومی های ورزشی استان باید در طول سال انجام می گیرد ولی از مهمترین امور و کارهایی که باید همواره مدنظر قرار گیرد انجام برنامه های مهم در حوزه فرهنگ سازی است .
وی افزود: ظرفیت های خوبی در ورزش استان وجود دارد به نحوی که هم اکنون افزون بر ۸۰ تیم در قالب رشته های مختلف در لیگ های کشوری حضور دارند و قطعا می توان این تعداد را بیشتر کرد.
در این نشست همچنین معاون توسعه ورزش و مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در خصوص نقش روابط عمومی های ورزشی و لزوم فرهنگ سازی و افزایش فعالیت ها تاکید کردند.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان یزد و تعدادی از مسئولان روابط عمومی هیات های ورزشی استان ضمن ارائه گزارش خواستار برگزاری دوره های آموزشی ، اختصاص بیشتر اعتبارات ، تامین امکانات و توجه جدی و عملی به روابط عمومی ها شدند.
استان یزد دارای ۴۷ هیات ورزشی استانی و حدود ۳۰۰ هیات شهرستانی است.

بخش نظردهی بسته شده است..