استاندار یزد خبر داد:

آمادگی کامل استان یزد در استقبال از بهار و مسافران نوروزی

استاندار یزد با تبریک فرا رسیدن عید سعید نوروز و آغاز سفر های نوروزی از آمادگی کامل استان برای استقبال از بهار و گردشگران و مسافران در استان یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز سید محمد میرمحمدی  با اشاره به پتانسیل های بالای گردشگری ، صنایع دستی و میراث فرهنگی در استان یزد گفت :جاذبه های گردشگری نظیر آثار باستانی  و تاریخی و جاذبه های طبیعی ، مناطق کویری با آسمان پرستاره ،بافت تاریخی منحصر به فرد ، صنایع دستی بی نظیر چون ترمه و دارایی و سوغات یزدی از جمله این پتانسیل هاست که خاطره ماندگار و به یادماندنی را برای مسافران و گردشگران در سفر به استان یزد رقم خواهد زد.

استاندار یزد با بیان اینکه از سه ماه گذشته ستاد خدمات سفرهای نوروزی با ۱۱ کارگروه در استان تشکیل شده است گفت : همه تدابیر لازم برای استقبال از مسافران نوروزی به استان اندیشیده شده است.

میرمحمدی خاطر نشان کرد استان یزد با دارا بودن ۵۱هتل،۱ هتل آپارتمان و ۵مهمان پذیر ظرفیت پذیرایی از ۵ هزار نفر را دارد.

 

وی افزود : همچنین در این راستا  50 واحد بوم گردی با هزار و۱۰۰ تخت اقامتی دراستان یزد درحال فعالیتند که علاوه بر آن مدارس و مراکز ورزشی هم با سه هزار و ۸۰۰کلاس درنظر گرفته شده است که ۴۰ کلاس آن بصورت ویژه دارای تمام امکانات است.
باشگاه خبرنگاران 

استانداریزد  گفت : شهرداری و راهنمایان گردشگری هم برای ارائه خدمات شهری و راهنمایی گردشگران آمادگی لازم را دارند و در زمینه تامین مواد غذایی و میوه هم مشکلی در استان وجود ندارد.

باشگاه خبرنگاارن

 

بخش نظردهی بسته شده است..