ادعایی دوباره از سوی یک مسئول:

راه‌اندازی ۷۲۲ طرح صنعتی جدید در یزد/ هر روز ۹ اشتغال صنعتی در استان ایجاد شده است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد از راه‌اندازی ۷۲۲ طرح صنعتی جدید در یزد خبر داد و گفت: با بهره‌برداری از این واحدها، هر روز ۹ اشتغال صنعتی در یزد ایجاد شده است.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا علمدار یزدی  در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان یزد اظهار داشت: یکی از وعده‌های دولت در اقتصاد مقاومتی این بود که تا پایان امسال چادرملو که یکی از طرح‌های ۳۳ گانه بود به بهره‌برداری برسد و خوشبختانه این وعده انجام شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت تا امروز، هر روز ۹ نفر اشتغال صنعتی جدید در استان یزد ایجاد شده، گفت: این آمار بر اساس پروانه بهره‌برداری است که صادر شده و مو لای درز آن نمی‌رود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت یزد عنوان کرد: در این دولت به ۷۲۲ طرح صنعتی جدید راه‌اندازی شده که به ازای کمتر از هر دو روز، یک واحد جدید ایجاد شده است. تنها استانی در کشور که چهار پروژه از پروژه‌های ۳۳ گانه اقتصاد مقاومتی را در بر می‌گیرد، استان یزد است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان یزد هم در این نشست اظهار داشت: گزارش‌ عملکرد کارگروه‌های اقتصاد مقاومتی به رسانه‌ها داده نشده است. علیرغم اینکه وظایف کارگروه نبود، تصمیم گرفته شد که روسای کارگروه‌ها به رسانه‌ها گزارش دهند ولی متاسفانه همکاری خوبی در این زمینه از سوی مسئولان کارگروه‌ها انجام نشد.

احمد پهلوانیان خاطرنشان کرد: اقدامات لازم در زمینه پخش تقریبا رایگان برنامه‌های اقتصاد مقاومتی یزد در شبکه ملی ایران کالا انجام شده و لازم است.

امیرجلیلی نماینده بخش خصوصی در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی یزد نیز گفت: یکی از آفت‌هایی که در استان گریبان‌گیر ما شده، فروشگاه‌های زنجیره‌ای است که کاسبان کوچک در حال ورشکست کردن هستند. متاسفانه همه الان پولشان را در بانک‌های خصوصی می‌گذارند و توقع دارند که وامشان را از بانک‌های دولتی دریافت کنند.

منبع: تسنیم

بخش نظردهی بسته شده است..