۱۰هزار نفر در یزد دست‌اندرکار برگزاری انتخابات هستند

به گزارش یزدی نیوزفرماندار یزد گفت: ۱۰ هزار نفر در شهرستان یزد دست اندرکار و عوامل برگزاری انتخابات هستند.

 مصطفی سالاری در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان یزد با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از جمعیت استان یزد به ویژه جمعیت جوان در شهرستان یزد مستقر هستند، اظهار داشت: برای ساماندهی امور جوانان و رفع نیازها و استفاده از ظرفیت های آنها نیاز به یک برنامه ریزی قوی وجود دارد.

وی عنوان کرد: برنامه‌ریزی در حوزه جوانان نیازمند شناخت کافی از نیازها، ظرفیت‌ها و مخاطرات پیش روی جوان امروزی است و با توجه به اینکه نیازهای جوان امروز متفاوت از نیازهای جوانان دهه‌های قبل است، نیاز به برنامه های جدی تری داریم.

فرماندار یزد با اشاره اینکه بسیاری از امور مرتبط با جوانان نیازمند برنامه های بلندمدت است، نیازهای حوزه مسکن، اشتغال و … را از جمله این موارد برشمرد.

وی بر لزوم شناسایی مشکلات جوانان توسط دستگاه ها و تلاش همگانی و جمعی برای رفع این مشکلات و نیازها تاکید کرد و افزود: با برنامه ریزی بهتر و همکاری بیشتر دستگاه ها می توان بسیاری از نیازهای این بخش را تامین کرد.

سالاری در بخش دیگری از این نشست با اشاره به امر برگزاری انتخابات در ماه‌های آینده اظهار داشت: آمادگی های لازم در این زمینه در استان یزد وجود دارد و ۱۰ هزار نفر در شهرستان یزد دست اندرکار برگزاری انتخابات خواهند بود.

وی با بیان اینکه حجم زیاد فعالیت‌های برگزاری انتخابات استان یزد مربوط به شهرستان یزد است، از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا به استناد قانون، همکاری‌های لازم را با ستاد انتخابات شهرستان یزد داشته باشند.

منبع: مهر
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..