جنتی رئیس کمیته اطلاع‎رسانی ستاد روحانی شد

به گزارش یزدی نیوزعلی جنتی، وزیر سابق فرهنگ وارشاد اسلامی دولت حسن روحانی که به تازگی رئیس ستاد انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه انتخاب شده بود به عنوان رئیس ستاد اطلاع رسانی حسن روحانی انتخاب شد.

 
ستاد انتخاباتی حسن روحانی کم کم در حال شکل‎گیری است و گفته می شود تلاش خواهد شد تا این ستاد تا پیش از پایان سال به طور کامل شکل بگیرد. پیش از این نیز محمد علی نجفی به عنوان رئیس اتاق فکر و محمد علی شریعتمداری به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی روحانی برگزیده شده بودند.
 
همچنین مرتضی بانک، معاون کل نهاد ریاست جمهوری نیز به عنوان قائم مقام ستاد و معاون امور استان های این ستاد برگزیده شده بود. در راستای تکمیل ستاد انتخاباتی روحانی علی جنتی هم به عنوان رییس کمیته اطلاع رسانی انتخاب شد و اسامی همچون علی شکوری‎راد دبیر کل حزب اتحاد ملت، عبدالله ناصری مدیر عامل اسبق خبرگزاری ایرنا و حسین عبدالهی مدیر مسئول روزنامه آرمان، برای تصدی عنوان معاونت ستاد اطلاع رسانی روحانی نام برده شده و قرار است طی روزهای آینده پس از رایزنی با نامبردگان یک نفر به عنوان معاون ستاد اطلاع رسانی انتخاب شود.
 
همچنین طی روزهای آتی رییس کمیته جوانان روحانی از میان دو نفر از جوانانی که نامشان در ستاد مطرح شده انتخاب و معرفی خواهد شد.
 
رویداد۲۴
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..