وزیر بهداشت:

مردم یزد بی‌حاشیه و به دنبال آسایش دیگران هستند

وزیر بهداشت گفت: حرفه‌هایی مانند پزشکی، پرستاری و فعالیت در حوزه سلامت، مصداق امور خیریه است زیرا علاوه بر کسب رزق و روزی، همراه با این شغل، مولفه‌های انسانی و خیر و برکت نیز وجود دارد.

به گزارش یزدی نیوزدکتر سید حسن هاشمی،  پس از افتتاح بخش سی تی آنژیوگرافی بیمارستان افشار یزد در جمع مدیران، مسئولان و کارکنان این بیمارستان حضور یافت و اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی و مردم استان یزد، بی‌حاشیه هستند و مردم این استان، سختکوش و به دنبال آسایش دیگران هستند و خدا هم در این مسیر برای این مردم برکت قرار داده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خیرین سلامت به ویژه بنیانگذاران دو بیمارستان در یزد گفت: امیدواریم نسل‌های بعدی خانواده خیرین سلامت، در راه کمک به مردم و محرومان، گام‌های موثری بردارند.

هاشمی با اشاره به اجرای طرح توسعه بخش‌های سی سی یو و آی سی یو بیمارستان افشار یزد، برای تامین تجهیزات مورد نیاز این مرکز، قول مساعد داد.

وزیر بهداشت گفت: بیمارستان افشار با ظرفیت حدود ۲۰۰ تخت، خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه می‌دهد؛ اما باید برای ساخت یک بیمارستان دیگر با ظرفیت ۵۰۰ تخت بیمارستانی، با محوریت قلب و ارائه خدماتی مانند پزشکی هسته ای و رادیوتراپی تصمیم مهمی گرفته شود زیرا نیم قرن از ساخت این بیمارستان می‌گذرد و بهره برداری از بیمارستان جدید، چندین سال زمان نیاز دارد.

 هاشمی یادآور شد: سرمایه گذاری در بخش‌هایی مانند قلب، چشم، رادیوتراپی و رادیولوژی، کاملا اقتصادی است و علاوه بر فراهم شدن امکان سرمایه گذاری مشترک با شرکای خارجی، تسهیلات ارزی برای تامین تجهیزات پزشکی مورد نیاز در نظر گرفته شده است.

منبع: ایسنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..