پروازهای عتبات عالیات در یزد افزایش می‌یابد

no-thumbs

مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: در حال حاضر دو پرواز عتبات عالیات در هفته از فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی یزد انجام می‌شود که به‌مناسبت ایام نوروز به چهار پرواز در هفته افزایش می‌یابد.

به گزارش یزدی نیوزعباس محمدی، مدیرکل فرودگاه های استان یزد  در نشست خبری اظهار کرد:  در حال حاضر دو پرواز عتبات عالیات در هفته از فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد انجام می شود که به مناسبت ایام نوروز به چهار پرواز در هفته افزایش می یابد.
وی ادامه داد: در حال حاضر روزانه، ۹ پرواز و هفتگی ۶۶  پرواز در فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد انجام می شود و راه اندازی چند مسیر پروازی دیگر نیز در حال بررسی است.
محمدی افزود: در سال ۹۵، ۶۰۰ هزار مسافر در قالب شش هزار پرواز در این فرودگاه جابه جا شده اند. 
مدیرکل فرودگاه های استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گواهینامه فرودگاهی که از سال ۲۰۰۵ مطرح شده و مربوط به قدمت فرودگاه نیست گفت:  در حال حاضر هیچ‌ یک از فرودگاه‌های کشور گواهینامه بین‌المللی را ندارند.
وی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های لازم برای دریافت این گواهی نامه تقریبا اجرایی شده افزود: امیدواریم یزد بتواند تا پایان سال جاری موفق به اخذ این گواهینامه شود.
محمدی با اشاره به مجهز شدن فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد به سیستم روشنایی پالس تصریح کرد: ان شاءالله این سیستم نیز تا شهریور یا مهرماه سال آینده نصب و به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: ایکنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..