دانشجوی یزدی برگزیده کنگره علوم و مهندسی آبفای ایران

به گزارش یزدی نیوزدر بخش مسابقه پایان‌نامه برتر، پایان‌نامه سیدارشاد مرادی دانشجوی دکترای رشته شیمی تجزیه دانشگاه یزد به رتبه سوم دست یافت.

در مراسم اختتامیه اولین کنگره علوم و مهندسی آب و فاضلاب ایران اسامی برگزیدگان اول تا سوم مسابقه پایان نامه برتر در بخشهای پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکترا از سوی هیئت هیئت داوران مشخص شد و پایان‌نامه ارشاد مرادی با عنوان سنتز و اصلاح جاذب‌های شبکه آلی فلزی برای حذف برخی از آلاینده‌های آلی و فلزی از نمونه‌های پساب رتبه سوم را در بخش پایان‌نامه‌های دکترا به خود اختصاص داد.
 
شایسته دادفرنیا و  علی محمد حاجی شعبانی یزدی اعضای هیئت علمی دانشکده شیمی دانشگاه یزد به عنوان استادان راهنمای این پایان‌نامه بودند.
 
هدف اصلی از برگزاری این کنگره ایجاد فضایی برای ارائه آخرین دستاوردهای دانش آب و فاضلاب، تجربیات موجود در صنعت آب و فاضلاب کشور و تبادل آرا و نظرات دانشگاهیان و محققین، مدیران و کارشناسان شرکت های آب و فاضلاب، مهندسین مشاور، پیمانکاران و سازندگان تجهیزات آب و فاضلاب برای یافتن راه حل های بهینه برای دغدغه ها و کمبودهای موجود در حوزه علوم و مهندسی آب و فاضلاب بوده است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..