با حضور وزیر بهداشت:

بهره برداری از بیمارستان شهید رهنمون یزد

بیمارستان شهید رهنمون یزد، نوزدهم اسفند ماه افتتاح می شود .

به گزارش یزدی نیوزعلی دهقان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی طی نشستی افزود: ساختمان جدید بیمارستان شهید رهنمون یزد ، نوزدهم اسفند ماه با حضور وزیر بهداشت و رئیس دفتر مقام معظم رهبری افتتاح می شود.

 دهقان گفت: بیمارستان فعلی شهید رهنمون، صد و پنجاه تخت خوابه است که در ساختمان جدید به سیصد و شانزده تخت افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ساختمان جدید، به پد فرود اورژانس هوایی مجهز و اضافه شدن بخش های گوش و حلق و بینی، جراحی چشم و قلب از تفاوت های بیمارستان فعلی و جدید شهید رهنمون است.

در ادامه، وفایی نسب معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، گفت: ساختمان جدید بیمارستان شهید رهنمون، از مصوبات سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به استان است که سال ۸۹ کلنگ آن به زمین زده شد.

وفایی نسب ادامه داد؛ این ساختمان در نه طبقه، در سی و یک هزار متر مربع ساخته شده است و برای ساخت و تاسیسات آن هشتاد میلیارد تومان  و برای نصب تجهیزات ، تاکنون، صد میلیارد تومان هزینه شده است.

 هم چنین ، رئیس بیمارستان شهید رهنمون با اشاره به این که، بیمارستان شهید رهنمون، مرکز تروما، جراحی مغز و اعصاب و اورولوژی در جنوب و جنوب شرق کشور است، گفت: چهل و پنج درصد از بیمارانی که به این مرکز درمانی مراجعه می کنند ، غیر بومی هستند.

دهقانی افزود: اورژانس، داخلی،آی سی یو با تمام امکانات،جراحی عمومی، جراحی اطفال، جراحی اعصاب، اورولوژی، ارتوپدی، فیزیوتراپی های و سی سی یو ، بخش های مرکز آموزشی درمانی شهید رهنمون است.

 در استان یزد ،بیست بیمارستان دولتی و خصوصی وجود دارد که دوازده بیمارستان آن دولتی است.

 در یک سال گذشته یک میلیون و صد هزار نفر به مراکز دولتی استان یزد مراجعه کرده اند.تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..